smart van hicham

13 juni 2017 - Gräfelfing, Duitsland

mijn smart:

S: ​wat ik precies wil bereiken is mijn stageperiode is doormiddel van deze kans mijn kennis te vergroten van hoe je een bedrijf precies runt en om qua concurrentiepositie heel hoog moet zitten. ook is het de bedoeling voor mij om na mijn stageperiode elke afdeling in het bedrijf afgelopen te hebben en weten hoe het logstieke proces werkt.

​M: ​om zo mijn kennis uit te breiden moet ik er natuurlik een hoge inzet voor tonen en laten zien dat ik het echt wil en niet zonder inzet denken dat het allemaal wel komt.

A: ​deze doelen die ik graag wil bereiken kan ik alleen bereiken om er zelf achteraan te gaan. ik geef ook zeker mijn doelen aan bij mijn stagebegeleider en die neemt het dan mee en ziet de inzet die ik toon.

R: ​het lukt misschien niet allemaal in 10 weken want de eerste 5 weken was het sowieso alleen werken maar ik probeer er alles aan te doen om alles te hebben gedaan.

T: ​in de 10 weken die ik stage ga lopen wil ik sowieso weten hoe het bedrijf werkt en hoe het bedrijf zich hoog houd in hun concurrentiepositie en hoe ze dat precies doen. ook een deel inkopen wil ik hebben gedaan wat natuurlijk gewoon mogelijk is dus dan is haalbaar.